Първо искам да споделя, че в България май нормални сервизи НЯМААААААААААААААА 
Сега по въпроса.
Колата ми е селеспийд 99 година.
В последно време разхода е между 22 и 25 градско и около 14 извънградско може и повече да е.
За градското със сигурност последното засичане е 17 литра за 70 километра, което както и да го смятам е 24,3.
Колата е със нов термостат, нова лабда сонда и нов дебитомер.
Нещата в общи линии след всяка смяна се влошават. Колата гореше 16-18 градско, което пак ми се струваше леко висок разход, нооооо яавно може и повече.
Започвам да се изнервям зверски.
В 3 сервиза ми твърдят, че колата си е идеална. Всяка диагностика е по 30-36 лева и то за да ми кажат, че колата ми е наред а тя хич ама хич НЕ Е НАРЕД.
Е ако 24 е нормален разход и това да се пръскат свещи и да се стопява меката връзка след колектора е нормално аз съм ненормален тогава. Обаче според мен тая кола си лее бензин в цилиндрите като лейка.
Някой ако има идея какъв може да е проблема моля да си каже мнението. Май ще трябва сам да си поправям колата.

Сега по въпроса.
Колата ми е селеспийд 99 година.
В последно време разхода е между 22 и 25 градско и около 14 извънградско може и повече да е.
За градското със сигурност последното засичане е 17 литра за 70 километра, което както и да го смятам е 24,3.
Колата е със нов термостат, нова лабда сонда и нов дебитомер.
Нещата в общи линии след всяка смяна се влошават. Колата гореше 16-18 градско, което пак ми се струваше леко висок разход, нооооо яавно може и повече.
Започвам да се изнервям зверски.
В 3 сервиза ми твърдят, че колата си е идеална. Всяка диагностика е по 30-36 лева и то за да ми кажат, че колата ми е наред а тя хич ама хич НЕ Е НАРЕД.
Е ако 24 е нормален разход и това да се пръскат свещи и да се стопява меката връзка след колектора е нормално аз съм ненормален тогава. Обаче според мен тая кола си лее бензин в цилиндрите като лейка.
Някой ако има идея какъв може да е проблема моля да си каже мнението. Май ще трябва сам да си поправям колата.
Comment